zaterdag 25 september 2010

The rainbow4kids shool


http://www.rainbow4kids.be/

8 opmerkingen:

  1. Spannend!
    Kheb de laatste week al superveel aan je gedacht! Je gaat da zeker super supergoed doen ginder!
    En geniet er maar superhard van, want het gaat echt een ervaring zijn da ze je nooit meer gaan afpakken!

    Dikke zoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan dat hier alle4 met véél plezier volgen. Doe het daar goed, geniet er van, en ge zult zien ge er veel aan zult hebben in je verder leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Celine,
    ik vind het heel jammer dat ik jouw eerste indrukken niet met je zal kunnen delen, door het plotse overlijden van mijn vader. Maar ik ben er zeker van dat ons Keniaanse team ter plaatse je wel de nodige begeleiding zal geven zodat je je vlug thuis zal voelen binnen de rainbow4kids familie. Ontzettend bedankt dat jij je ervaringen van ons Belgisch onderwijs wilt delen met de Keniaanse leerkrachten...ASANTE SANA ....DANK U WEL...mama rainbow (Katrien)uit naam van het rainbow4kids team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Celine!
    Geniet ervan met volle teugen! Het zal vast een prachtige ervaring worden!
    groeten, juf Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je het allerbeste!
    Wees gerust, wij houden hier de markt wel recht!
    Groetjes, frank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. celine,

    een berichtje in naam van Lieselot:
    Oooooh in België hebben we voor eventjes een superjuf minder, maar in Kenia hebben ze er eentje bij! Bofkonten!
    Groetjes,
    Lieselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe het ginder goed in Ukunda,Celine,het allerbeste vanuit de Beukenlaan 32,in Lokeren......... en we zien je wel terug komen in December..............
    vanwege Irma De Rycke en georges

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om je verslagen te lezen! Blijkbaar stel je het erg goed en daar ben ik blij om!
    Vandaag hadden we een goede markt: € 131
    Bij jullie is dat ongetwijfeld een gigantisch bedrag!
    Doe zo verder,Celine, ik blijf het van hieruit volgen.
    Groeten,
    frank

    BeantwoordenVerwijderen