donderdag 4 november 2010

Dit zijn nog maar enkele foto 's

Massai vrouw


huisje waar ik woon

                                                       juf Fatuma, klas 1 en 2: mij juf waar ik mee samenwerk!
Juf Bilow: kleuterklas 3

Spelen met lego, allemaal dankzij mama Rianbow dat dit materiaal hier is.

Naai kaarten. assisstentie, we doen de draad erin en eruit. 

Halima en Bisiti

                                                            Kibana: Hier ontmoeten mensen elkaar in de ochtend voor de    
                                                           lokale thee.
KOKOSNOOTBOOM.


koeien zijn aan het grazen langs de kant van de weg. Pole pole

De geitjes genieten.

                                                                 De meeting: we wachten op de andere maar niemand te zien.
                                                                 Afrikaanse tijd
Millipent

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om enkele foto's te zien! Zo is het toch makkelijker om een voorstelling te maken bij je verhalen. Ik had me het klasje ook totaal anders voorgesteld.
    Geniet er nog van!

    groetjes,
    Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Céline,
    Schoon om zien en te lezen ...
    Geniet van de vele mooie momenten.
    Goed dat je je blog hebt aangepast (om jezelf wat meer rust te gunnen en na een tijd komt alles weer terug - dagelijkse rituelen )
    De voorbije week (herfstvakantie) was ik ook in Afrika (Marokko) en heb echt aan jou gedacht.
    Deze keer was het een strandvakantie.

    Lieve groetjes,
    Christel van d'Heirbrug

    BeantwoordenVerwijderen